Femke Apon hoopt veel soep te verkopen

Erwtensoepverkoop voor Ethiopië

RIDDERKERK - Al vele jaren nemen jongeren uit Ridderkerk deel aan bouwprojecten van de organisatie World Servants. Het doel van de organisatie is te bouwen aan verandering, bij de betrokken gemeenschappen, maar ook bij de deelnemers zelf. Komende zomer hoopt Femke Apon naar Ethiopië af te reizen om daar samen met de lokale bevolking een selfhelp center te bouwen. Dit centrum is een multifunctioneel gebouw waarin de lokale gemeenschap elkaar kan ontmoeten, ondersteunen en onderwijzen.

Als fondswervingsactie gaat Femke op zaterdag 11 december erwtensoep verkopen. Normaal is dit een vast onderdeel van de Kerstmarkt van Volle Evangelie Gemeente De Kern, maar vanwege de Coronamaatregelen gaat die dit jaar niet door. Tussen 11.00 en 13.00 uur zullen de deuren van VEG De Kern toch even open gaan om erwtensoep af te kunnen halen.
De soep kost  € 6 per bak, dit zijn ongeveer drie kommen. Wie zeker wil zijn van soep kan van te voren bestellen via: geef.ws/erwtensoep of door het sturen van een mailtje naar femkeza220@gmail.com. VEG De Kern is te vinden aan de Stadhouderslaan 29 in Slikkerveer.