Modellen Shoeby showen trends

Nieuws

RIDDERKERK - Wie houdt van mode en benieuwd is naar de voorjaars- en zomertrends, wordt uitgenodigd bij de Fashion Flits bij Shoeby Ridderkerk. De Shoeby modellen toeren door heel Nederland en zijn vrijdag 21 maart tot 17 uur bij Shoeby Ridderkerk.

De modellen zullen tijdens een korte modeshow alle nieuwe modetrends tonen. Bezoekers worden onder het genot van een drankje op de hoogte gebracht van alle komende trends. Na afloop kunnen ze samen met een ‘personal shopper’ kijken hoe ze dit naar hun eigen stijl kunnen vertalen.

Twee keer per week worden de nieuwste mode-items aangeleverd. Daarnaast biedt Shoeby uitstekende service en mode voor een vriendelijke prijs. Wie als eerste geïnformeerd wil worden over de nieuwste collecties, aanbiedingen en trends, kan zich op shoebyfashion.com inschrijven voor de digitale nieuwsbrief.

Houders van een Shoeby Card worden regelmatig geïnformeerd over aanbiedingen, exclusieve koopavonden en trends. Daarnaast worden er bij iedere aankoop punten gespaard. De punten worden maandelijks uitgekeerd via de Shoeby Fashion Cheque.