Eersteklasser Bolnes gestart

Sport

RIDDERKERK - Met een selectie, met een negental nieuwelingen, is Geert Meijer donderdag 24 juli gestart met de training van vv Bolnes. Daarnaast zijn er nog een vijftal op vakantie die in de loop van de voorbereiding aansluiten.

De nieuwelingen zijn: Kevin Muenza, Roger Lieveld, Lesley v.d. Stoep, Kenzo Sanches, Yordi Godijn, Thomas Meija, Gerson Duarte, Leroy Varsseveld en Rudy Fortes. Wel moet Bolnes het stellen zonder de voormalige aanvoerder Remco Buist, die overgestapt is naar hoofdklasser RVVH. Trainer Geert Meijer zal zijn ervaring weer gebruiken om de groep op tijd fit te krijgen en als team te laten voetballen.

Er zal gestart worden met het kampioenschap van Ridderkerk op dinsdag 5 augustus tegen RVVH. Daarna op zaterdag 9 augustus de overige wedstrijd. 16 augustus is er een oefenwedstrijd tegen Binnenmaas. Voor de beker zal er gespeeld worden tegen Nieuwerkerk, Nootdorp en DHC. Deze wedstrijden zullen gespeeld worden op 19, 26 en 30 augustus. 6 september start de competitie.