Wie maakt de mooiste dierenfoto van IJsselmonde?

Nieuws

RIDDERKERK - Natuurvereniging IJsselmonde en Stichting NME Ridderkerk organiseren gezamenlijk een fotowedstrijd met als thema “Wilde dieren op het eiland IJsselmonde”. Onder dit ‘wild’ rekent men ook vlinders, insecten en andere dieren die in de vrije natuur voorkomen.

De hele zomer heeft men de tijd om mooie foto’s van de hier voorkomende dieren te maken, want inzenden kan tot 1 september 2015. Per persoon mogen maximaal drie foto’s worden ingestuurd. De kwaliteit van de foto’s zal beoordeeld worden door een jury. Er zullen uiteindelijk dertig foto’s worden geselecteerd, die worden afgedrukt en opgehangen in NME-centrum “De Groene Draak”. De gekozen foto’s zijn hier van half september tot half november te bekijken. Iedereen kan dan zijn/haar stem uitbrengen op drie foto’s die men het mooiste vindt. Op 1 december wordt de winnaar van de fotowedstrijd bekend. De maker van de mooiste foto wordt beloond met € 100,-- en krijgt de winnende foto mooi ingelijst.

De foto’s voor deze wedstrijd kunnen worden gestuurd naar: info@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.