Jan Peter Teeuw en Marien Souten verlenen medewerking aan het nieuwjaarsconcert van “Take Five” in de Boezemkerk.

"Take Five" in Boezemkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 9 januari wordt voor de negende keer een populair nieuwjaarsconcert gegeven in de Boezemkerk in Bolnes. Er wordt door vijf muzikanten een gevarieerd programma gebracht met klassieke meesterwerken, populaire composities, solostukken, een orgelimprovisatie op verzoek en samenzang. Uitvoerenden zijn Leon Koppelman (panfluit), Annette Jumelet (viool), Peter Koetsveld (klarinet), Marien Souten (orgel) en Jan Peter Teeuw (orgel en piano). Dit vijftal maakte in 2014 de cd "Take Five". Ook tijdens het nieuwjaarsconcert zal muziek van deze productie gespeeld worden. Het concert in de kerk aan de Pretoriusstraat 2 begint om 19.30 uur. De toegang is gratis. Wel is er bij de uitgang een collecte voor de onkosten. Er zullen ook cd's te koop zijn.