Banieren voor het Dillenburgplein

RIDDERKERK - Het Dillenburgplein wordt sinds afgelopen zaterdag gesierd door opvallende oranje banieren met het nieuwe logo van het Slikkerveerse winkelplein. Dit nieuwe beeldmerk symboliseert de onderlinge samenwerking van de winkeliers en de gezamenlijke inspanningen die met andere partijen en organisaties in de wijk worden gedaan voor de veiligheid en het schoonhouden van het winkelgebied. De basis voor het samen optrekken vormt de onlangs van kracht geworden BIZ. Voor de officiële start van de eerste bedrijfs investeringszone van Ridderkerk kwam wethouder Henk Dokter zaterdagmorgen naar het plein. Samen met de bestuursleden Remco Heeren en Edwin Paardekooper hees hij de eerste vlag in top, wat ook het startsein was voor een ballonnenwedstrijd.