Themabijeenkomst zindelijkheid

RIDDERKERK/BARENDRECHT - Het is een belangrijke mijlpaal voor de ontwikkeling van een kind: zindelijk worden. CJG Barendrecht/Ridderkerk houdt dinsdag 26 september een themabijeenkomst zindelijkheid. Ouders van kinderen tussen de anderhalf en vier jaar oud zijn van harte welkom.

Tijdens deze bijeenkomst vertelt een jeugdverpleegkundige over zindelijkheidsfeiten en -fabels en de belangrijkste 'do's en don'ts'. Ook krijgen ouders praktische tips en kunnen ze vragen stellen.

De bijeenkomst duurt van 19.15 tot 20.45 uur. Locatie is Bibliotheek Ridderkerk, Sint Jorisplein 77. Deelnemen is gratis. Wel graag vooraf aanmelden via 0180-433944, www.cjgbarendrecht.nl/cursussen-trainingen of www.cjgridderkerk.nl/cursussen-trainingen.