Opbrengst collecten vrijdagavondvieringen

RIDDERKERK - In de vrijdagavondvieringen gedurende de 40-dagentijd, georganiseerd door de werkgroep 40-dagentijd van gezamenlijke kerken in Ridderkerk en Rotterdam-IJsselmonde, is gecollecteerd voor House of Hope in Rotterdam-Zuid. Enkele gemeenteleden hebben aan het wijkgebouw in de Beverwaard een bezoek gebracht en raakten onder de indruk van het enthousiasme en betrokkenheid van zoveel vrijwilligers. Met hun motto: "meer leven in de wijk" organiseren  ze allerlei laagdrempelige activiteiten en bieden ze een open huis voor alle wijkbewoners, culturen en leeftijden. In de vieringen is totaal 611,72 euro bijeengebracht. Heel hartelijk dank aan ieder die daaraan heeft bijgedragen. Op 20 mei heeft de werkgroep 40-dagentijd dit resultaat aangeboden aan House of Hope. In grote dankbaarheid is deze gift aangenomen; de steun van de deelnemende kerken voor hun werk in de wijk is hartverwarmend en een stimulans om met hun inzet door te gaan.