Op 29 en 30 augustus is er weer een Donckse Fair

Online kaarten kopen voor Donckse Fair

RIDDERKERK - Op zaterdag 29 en zondag 30 augustus a.s. wordt de Donckse Fair georganiseerd op buitenplaats Het Huys ten Donck te Ridderkerk. De organisatie heeft de Donckse Fair zodanig aangepast met betrekking tot RIVM regelgeving, dat de gemeente de vergunning hiervoor heeft verleend.

Verandert er dan zoveel?
Nee eigenlijk niet, het terrein is een stuk groter gemaakt zodat de diverse programma onderdelen over verschillende locaties verdeeld zijn. Hierdoor is er meer ruimte en beleeft u nog meer van de historische buitenplaats. De diverse kramen zullen uit elkaar neergezet worden en tevens is er een éénrichtingsverkeer route. Bij binnenkomst wordt u gemonitord en gevraagd ten alle tijden de 1,5 m regel te willen handhaven. Hier dient u ook meteen uw handen te desinfecteren. Door op deze manier met zijn allen op de maatregelen te letten, kunnen we er alsnog een hele gezellige en mooie dag van maken.

Alleen online kaartverkoop
In tegenstelling tot voorgaande jaren, kunnen entreekaartjes dit jaar alleen online gekocht worden à € 6,00 per persoon. Kinderen tot en met 12 jaar zijn gratis. Ook kan er dit jaar dichtbij geparkeerd worden op het voorterrein van Het Huys ten Donck. Hiervoor zijn online parkeertickets (€5,-) te koop via: www.huystendonck.nl/doncksefair