Filmblok met vijf korte films

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week weer een filmblok uit met producties van leden van filmclub Cine ’67. Verzameld voor dit blok zijn vijf korte films.

Vertoond worden “De Behanger” (een korte speelfilm over een behanger die het niet zo goed kan), “Gebroken Liefde” (een animatiefilm waarin een bril avances maakt naar een andere bril), “Het mysterie van Kijfhoek” (een impressie van het grootste spoorweg rangeerterrein van Nederland), “Komodo” (een vakantiereportage over de komodovaranen op Komodo) en “Crezéepolder” (een reportage over de Crezéepolder met Kamile).
TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 12 januari om 14.00 en 18.00 uur en op zaterdag 16 januari, eveneens om 14.00 en 16.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.