Verkoop tweedehands boeken in De Kandelaar

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 november is er weer verkoop van tweedehands boeken bij de Christelijke boekhandel De Kandelaar in Ridderkerk. De gelezen titels liggen van 13.00 tot 17.00 uur uitgestald op de bovenverdieping van de winkel aan de Sint Jorisstraat 10. Voor deze verkoop heeft men de afgelopen weken weer aardig wat nieuwe aanvoer gehad. Onder deze 'nieuwe' boeken zijn kunstboeken, gedichtenbundels, romans en boeken over theologie. De gehele opbrengst van de boekenverkoop is bestemd voor Seamen's Christian Friend Society. Deze organisatie staat voor evangelisatiewerk onder scheepslui.

Voor meer informatie: www.scfs-rotterdam.nl.

Het vorige project is afgerond. De boekverkopen van de afgelopen maanden hebben het prachtige bedrag van € 1000,00 voor Stichting Manneka opgeleverd. De Kandelaar dankt alle mensen die tot nu toe boeken brachten en kochten. Overtollige geschikte boeken worden door De Kandelaar graag aangenomen voor de verkoop. Voor meer informatie over de boekenverkoop: www.de-kandelaar.nl of winkel@de-kandelaar.nl.