Conny Sinterniklaas exposeert in galerie Kleinkunst

RIDDERKERK - In de maand maart op vrijdag en zaterdag van 10 tot 17 uur zal Conny Sinterniklaas exposeren in Galerie Kleinkunst in Ridderkerk.

In 2011 is zij begonnen met schilderen. In de loop der jaren is zij een stijl gaan ontwikkelen waarbij gebruik wordt gemaakt van de textuur en het verloop van de materialen. Dit maakt ieder object uniek. Sinds vorig jaar is zij zich gaan toeleggen op acryl pouring waarbij gebruik wordt gemaakt van acrylverf, additieven en siliconen. Hierbij gebruikt ze heldere, sprankelende kleuren. Soms laat zij het aan het toeval over en soms kiest zij bewust voor een kleurencombinatie. Naast de schilderijen zijn er ook gedecoreerde flessen te zien tijdens de expositie, deze waren al eerder te zien bij Ross Lovell.

Tijdens de kunstroute op 7 en 8 april kan men de schilderijen ook bekijken aan de Vlasstraat 8 in Rijsoord.