Workshop voor goede voornemens

Nieuws

RIDDERKERK - Op maandag 13 januari kan bij Mieke Mudde in Ridderkerk meegedaan worden aan de workshop “Goede voornemens”. Velen beginnen het nieuwe jaar met goede voornemens, maar lang niet iedereen lukt het om dit ook vol te houden. Bij de workshop kan men al schilderend op zoek gaan naar het antwoord, kracht en doorzettingsvermogen.

De workshop is van 10.00 tot 13.00 uur bij Mieke thuis. Geen zin in een workshop, maar wel behoefte aan een goed en zinvol gesprek? U bent van harte uitgenodigd op maandagmiddag 20 januari van 14.00 tot 15.30 uur bij “Thee met Zin”. Er is dan thee, een traktatie en een doosje, waarin spreuken en wensen, die richting aan het gesprek kunnen geven.

Mandalacursus

Voor de tekenliefhebbers is er een korte mandalacursus, waarin er getekend wordt op zwart papier. De cursus heet ‘In het licht zetten’, omdat het kenmerkend is voor het tekenen op zwart papier, dat je alles, wat je in het licht wilt zetten vult met wit potlood. Pas als alles in wit goed uitgewerkt is, kan er kleur aan toegevoegd worden. Dit vraagt om een zekere mate van geduld, maar is een uitdaging voor iedereen, die vanuit het donker naar het licht toe durft werken. De cursus is op donderdag 9, 16 en 23 januari van 10.00 tot 12.30 uur.

Ook het inschrijven voor een enkele ochtend is mogelijk, maar bij aanmelding voor de hele cursus wordt 10% korting gegeven. Ook deze ochtenden zijn bij Mieke aan de Koolmees 248 in Ridderkerk-Drievliet. Voor meer informatie en aanmelding: info@miekemudde.nl of 06 2470 6162. Website: www.miekemudde.nl.