Voorbereidingen Huis van de Kerstman

Nieuws

RIDDERKERK - Nog even aftellen en dan is het zover. Dan is het Huis van de Kerstman in Ridderkerk weer geopend voor kinderen in de leeftijd van 2 tot 6 jaar.

Het huis in het winkelpand aan de Ridderhof 41 is interactief en aantrekkelijk voor peuters, kleuters en jonge schoolkinderen van 2 t/m 6 jaar én hun ouders. Kinderen kunnen van 15 t/m 19 december meedoen met een tuinderij (voor het maken van kerststukjes) en bakkerij (versieren van cupcakes) en daarnaast een beweegparcours afleggen. Verder hebben ze allemaal de kans om met de Kerstman op de foto te gaan. Centraal in het huis komt een wensenboom, waarin alle bezoekers hun eigen wens of droom kunnen hangen.

Het Huis van de Kerstman wordt georganiseerd door Sport en Welzijn in samenwerking met lokale partners en vrijwilligers. Veel Ridderkerkse bedrijven en organisaties zich gemeld als sponsor van dit feestelijke evenement. Daarnaast hebben veel vrijwilligers zich inmiddels aangemeld om deze periode een dag(deel) te komen helpen. Zonder hun bijdrage is het niet mogelijk om deze activiteit te realiseren. Sport en Welzijn bedankt:
Stichting Fonobori, Rabobank, Woonvisie, Wijkideeteam Centrum, De Koning Repro, MSR Verhuur, Nima Installatiebedrijf, ZV Loodgieters, Djen Design, 2MakeITWork, Start + Finish en Hotel van der Valk Ridderkerk.
Voor meer informatie: www.kerstmanridderkerk.nl.