Huys ten Donck presenteert zich als trouwlocatie

Nieuws

RIDDERKERK - Het Huys ten Donck doet op zondag 28 juni voor het eerst mee aan de Open Trouwlocatie Route 2015, die landelijk wordt georganiseerd door Top Trouw Locaties. Op deze dag hebben aanstaande bruidsparen de kans om vrijblijvend trouwlocaties te bezichtigen. Meer dan 250 locaties zetten de deuren voor deze trouwroute open.

Het Ridderkerkse buitenhuis uit 1746 stelt zich in samenwerking met een aantal partners, waaronder cateringpartner Maitre Frederic en het gerenommeerde Rotterdamse bloemenatelier van Krijn Verboom dat al jaren de bloemen verzorgd voor de exclusieve diners op het huis. Ook de Barendrechtse bloemenwinkel van Johan Schap, kleinzoon van de voormalige tuinbaas Hannes van Driel die 30 jaar werkzaam was op de buitenplaats, en de van oudsher Ridderkerkse bloemenfamilie Van der Waal zullen een deel van Het Huys ten Donck sprookjesachtig in huwelijkssfeer aankleden. Rika Conradi van Ricon Fotografie, die het burgerlijk huwelijk van de Huysbewoners in 2012 fotografeerde en belangrijke Bruidsawards op haard naam heeft staan, zal bruidsparen die langskomen een mooie foto van hun bezoek aan Het Huys ten Donck aanbieden.

Na inchrijving vooraf (verplicht) worden bruidsparen zondag in Het Huys ten Donck ontvangen tussen 11.00 en 17.00 uur. Aanmelden kan in drie stappen via: www.opentrouwlocatieroute.nl. Op deze site zijn ook alle andere te bezoeken locaties beschreven. Top Trouw Locaties biedt paren die hun definitieve locatie via de website aangeven een gratis Riuals pakket aan. Ook maakt men dan kans op het winnen van € 10.000,-- voor de organisatie van de huwelijksdag. Bij reservering naar aanleiding van de deelname aan de trouwroute biedt Het Huys ten Donck een bruidsreportage in het Park aan ter waarde van € 150,--.