Jumbo helpt Percussiegroep Ridderster

Nieuws

RIDDERKERK - Supermarkt Jumbo in Ridderkerk helpt Percussiegroep Ridderster bij het sparen voor nieuwe uniformen. Naast de legeflessenautomaat hangt tot eind september een brievenbus, waar klanten hun statiegeldbonnetje in kunnen deponeren. Het geld dat hiermee wordt ingezameld gaat naar het uniformenfonds van de jonge slagwerkvereniging.

De vereniging spaart voor nieuwe uniformen, en is blij met de steun van de supermarkt. Voorzitter Lisanne de Waard: “Het aanschaffen van nieuwe uniformen is een prijzige aangelegenheid. Onze leden zijn druk bezig met allerlei acties om het geld hiervoor bij elkaar te krijgen. Dat Jumbo ons nu de mogelijkheid biedt om op deze manier geld in te zamelen waarderen we erg. We hopen dan ook dat veel mensen de komende weken hun lege flessen inleveren en het bonnetje in de brievenbus stoppen.“
Statiegeld flessen kunnen op de repetitieavonden ook afgegeven worden in het clubgebouw Ridderhonk aan Anjerstraat 4. Men kan er de flessen op maandag-, dinsdag- en woensdagavond in ontvangst nemen