Pepernotenconcert in Ridderkerk

RIDDERKERK - Sint en Piet worden op woensdag 30 november door TeBe in Ridderkerk verwelkomd met een Pepernotenconcert. Dit muzikale welkom begint om 19.00 uur in Het Plein aan het Koningsplein 3.
Ieder jaar geven de jonge muziekleerlingen van ToBe een Pepernotenconcert. Zij vormen, speciaal voor deze gelegenheid, samen een groot meespeelorkest onder leiding van dirigent Tom A-Tjak. Hiervoor is een 'Pepernoten arrangement' gemaakt waar ook jonge kinderen aan mee kunnen doen. Daarnaast zijn er korte optredens van kinderen vanaf 6 jaar uit de Piano-, Keyboard-, Viool-, of GitaarKlas. Zij hebben nog maar pas les, maar kunnen nu al Sinterklaasliedjes spelen.

Muziekpiet heeft vorig jaar al gehoord hoe mooi de leerlingen kunnen spelen en heeft beloofd dat hij dit jaar weer komt! Misschien neemt hij dit jaar Sint weer mee. De leerlingen zijn nu al druk aan het oefenen zodat ze op 30 november alle Sinterklaasliedjes zo mooi mogelijk kunnen spelen.

Het Pepernotenconcert duurt ongeveer 45 minuten en iedereen is van harte welkom! De kaartjes à € 2,50 zijn online te koop via www.tobe.nl/agenda of contant aan de deur op de avond zelf.