Ouderen genieten van kerstlunch

Op woensdag 14 december waren de ouderen van Ridderkerk weer van harte welkom in restaurant Ross Lovell in Rijsoord voor de "Sinterkerstlunch" van Sport en Welzijn Ridderkerk.
Dit jaar werd er soep voor deze maaltijd door FoodCompany Ridderkerk geleverd en begon de middag met veel enthousiasme. Velen hadden niet direct in de gaten dat er een smakelijk driegangenlunch geserveerd werd met als hoofdgerecht een overheerlijke zuurkoolstamppot.
Tussen de gangen door werd er een kerstverhaal verteld door Els van Oost van Bibliotheek AanZet. In dit verhaal kwamen diverse getallen voor die belangrijk waren. Met deze getallen vielen prijsjes te winnen met de kerstbingo. Het dessert werd gesponsord door supermarktketen Jumbo en voor bij de koffie werden de zoetigheden door Bakkerij Voordijk aangeleverd.
Alle deelnemers waren enthousiast en gaven aan een hele leuke middag te hebben gehad. Bij het verlaten van het restaurant werd er nog een lekkere kerstattentie meegegeven, die door beweegmakelaar Oliver Lammerts gesponsord werd.
Sport en Welzijn bedankt voor deze geslaagde decemberactiviteit het restaurant Ross Lovell, FoodCompany, Bibliotheek AanZet, Jumbo, Bakkerij Voordijk en Oliver Lammerts voor hun bijdrage aan deze gezellige middag.