Jacklust bij TV-Ridderkerk

Aan het begin van dit jaar speelde de Rotterdamse sleezepunk formatie Jacklust in het radioprogramma "De B-Kant" in de studio bij Radio Ridderkerk. Programmamaker en presentator Bob den Breeijen ontving het kwartet dat haar nieuwe album 'Prepare for War' liet horen aan het aanwezige publiek. Van dit liveoptreden voor de radio is ook een tv-opname gemaakt. TV Ridderkerk zendt die beelden uit op zaterdag 22 juli om 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.