Nieuw dans- en sportseizoen

RIDDERKERK - Na drie jaar gevestigd te zijn geweest aan de kerkweg 219d in Ridderkerk, is Upstairs genoodzaakt haar lessen te verzorgen op twee andere locaties. Op maandag en woensdag zal Upstairs lessen verzorgen bij sportschool Topgym te Ridderkerk en donderdag in de gymzaal aan de van de broekstraat. Kinderfit zal op woensdag ook gegeven worden in de gymzaal aan de van de broekstraat.

Upstairs verzorgt al jarenlang dans- en sportlessen vanaf de leeftijd van vier jaar. Bij Upstairs staat plezier maken altijd voorop en is iedereen welkom. Daarnaast is sporten leuk, gezond, goed voor het zelfvertrouwen en bevordert het de sociale en motorische ontwikkeling.

Voor meer informatie en het rooster kan men terecht op www.upstairsdancefit.nl. En via Facebook en Instagram.

Een proefles is gratis.

Op 2 september is Upstairs ook te vinden bij de Uitmarkt op het Koningsplein.