Cees de Reus blijft met zijn winkel in Ridderkerk
Cees de Reus blijft met zijn winkel in Ridderkerk Foto: Johan Kruithof

De Reus gaat door in de Ridderhof

RIDDERKERK - De Reus Ledermode stopt niet in winkelcentrum Ridderhof. Vorig jaar kwam Cees de Reus terug op zijn voornemen om een punt te zetten achter zijn winkel met leren jassen. Gevoed door het bericht over zijn opheffingsverkoop blijkt op internet helaas de kopregel over zijn stoppen nog steeds hoog te scoren voor wie googled naar zijn winkel.
De Reus wil daarom graag onderstrepen dat hij voornemens is te blijven en zelfs uitbreidt. "Regelmatig stappen hier mensen binnen die verbaasd zijn dat ik hier nog zit. Ze hebben wel het bericht over de voorgenomen beëindiging gelezen, maar daarna niet meegekregen dat ik het hier toch niet wil opgeven. Ik wil alleen niet meer aan een langlopend huurcontract vastzitten en daar is nu in voorzien" aldus de ondernemer. De Reus heeft inmiddels ook een goedlopende winkel in Dordrecht aan de Voorstraat. Ook in Ridderkerk wil hij zijn energie in zijn winkel blijven stoppen. Cees de Reus verkoop al meer dan veertig jaar lederen kleding. Meer dan dertig jaar stond hij op de markt. Daar is hij wel mee gestopt, maar in de winkel in de Ridderhof kan men onveranderd terecht voor lederen en suèdekleding. Cees de Reus verkoopt hier al bijna twintig jaar lederen en suèdekleding voor zowel dames als heren. Er zijn mooie leren jassen te koop vanaf honderd euro. Regelmatig komt er een nieuwe collectie binnen. Voor de dames zijn er altijd ook wel leuke tassen te vinden. "Kwaliteit voor een leuke prijs" is bij dit alles het motto.
De Reus Ledermode (Ridderhof 89) is geopend op maandag van 13.00 tot 16.00 uur, dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 17.00 uur, vrijdag van 10.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.