Fliaalhouder Eelko Boersma overhandigde het geld aan Jan Dekker (links) en Jim Kloos (rechts)

Statiegeld voor schuldhulp

RIDDERKERK - Ook de klanten van Albert Heijn Ridderkerk hebben SchuldHulpMaatje blij gemaakt met hun statiegeldbonnen. Jan Dekker en Jim Kloos mochten uit handen van filiaalhouder Eelko Boersma ruim 286 euro in contanten in contanten in ontvangst nemen. Samen met de opbrengst van de statiegeldactie bij de Ridderkerkse Jumbo kan SchuldHulpMaatje Ridderkerk nu één extra maatje opleiden. Want zo'n maatje krijgt een driedaagse cursus aangeboden om op de juiste wijze toekomstige hulpvragers van dienst te kunnen zijn. Het bestuur dankt alle gevers van het statiegeld.