Dagdromen bij workshop

Nadat in februari jl. door de Ridderkerkse kunstenares Mieke Mudde veel succes werd geoogst met de workshop "Droombeeld", wordt midden in de vakantietijd, door haar een nieuwe workshop gegeven, getiteld "Midzomerdagdroom". Deze workshop op 26 juli is bestemd voor kinderen vanaf zes jaar, alsmede hun ouders en/of grootouders. Een gezinsworkshop dus, die deze keer gratis is, omdat de Ridderkerkse Stichting Samenleving Samen de kosten voor haar rekening neemt.
De workshop "Midzomerdagdroom" wordt aan kinderen aangeboden door het CMC, de Contactgroep Moslims Christenen, waarin christenen, moslims èn andersdenkenden samenwerken om van de regio Ridderkerk een vredelievende regio te maken. In het CMC zijn leden van De Levensbron, de Irenekerk, de Christus is Koningkerk, de RK Sint Joriskerk, de Molukse Moskee, de Turkse Moskee, en de burgergemeente Ridderkerk vertegenwoordigd. "Dromen doen we allemaal" is het thema van de activiteiten die het CMC dit jaar organiseert.
Normaal kost een workshop € 10,- tot € 12,50 per persoon. Vanwege de schoolvakantie en het verbindende karakter van deze workshop meende de stichting echter de kosten deze keer voor haar rekening te nemen, ongeacht het aantal deelnemende personen.

Dromenboekje
"Dromenkunstenares" Mieke Mudde laat de deelnemers hun dromen op een bijzondere wijze projecteren in een kunstzinnig gecreëerd dromenboekje, in een collage of op een poster. Tijdens de workshop worden de deelnemers voorzien van gratis koffie, thee en limonade en voor deze gelegenheid speciaal gebakken "droomsoezen". De workshop is op donderdagmorgen 26 juli van 10.00 tot 12.00 uur in de recreatiezaal van de Sint Jorisparochie aan de Hovystraat. Aanmelden kan via: info@miekemudde.nl of telefonisch op 0624 706162 of via www.dromendoenweallemaal.nl. Er is ook een workshop "Midzomerdagdroom" speciaal voor volwassenen. Deze wordt gehouden op donderdagavond 16 augustus van 19.30 tot 21.30 uur en is ook gratis. Aanmelden kan in beide gevallen tot uiterlijk een dag voor de workshop.