Curves wandelt voor KWF-kankerbestrijding

RIDDERKERK  - Zaterdag 13 april wandelden ruim zestig vrouwen (en twee mannen) zo'n tien km door de mooie omgeving van Ridderkerk. De opbrengst van deze 'Samenloop voor Hoop' kwam geheel ten goede aan het goede doel: KWF-kankerbestrijding.

Rond 12.00 uur verzamelden de Curves dames uit Ridderkerk en Gorinchem zich bij de Vestiging aan de Jan Steenstraat in Ridderkerk. Voor de wandeling kreeg iedereen eerst een heerlijk kopje koffie of thee met iets lekkers erbij en rond 12.30 uur gingen ze vol energie en enthousiasme van start. De route leidde langs oude straatjes en mooie natuurgebieden. Na zo'n vijf km was er tijd om even wat te drinken en wat fruit te eten in de Gorzen waarna ze weer verder gingen.

De wandeling heeft het mooie bedrag van 750 euro opgebracht. Dit bedrag komt geheel ten goede aan het KWF. Het team van Curves bedankt iedereen die bijgedragen heeft aan dit mooie bedrag. Ook bedanken ze de Multivlaai en Albert Heijn (Ridderhof) voor de sponsoring.