Singelkerk sluit aan bij pinkstermarkt

RIDDERKERK – De jaarlijkse verkoopdag van de Singelkerk wordt dit jaar gehouden op zaterdag 8 juni tijdens de pinkstermarkt. Dit jaar zijn er kramen om de Singel te vinden en is ook de kerk de hele dag geopend. De dag start om 9:00 uur en duurt tot 17:00 uur. De opbrengst is voor een aantal gezinnen die namens de GZB zijn uitgezonden.

Neem dit jaar lege (plastic) flessen mee naar de markt of lever ze al in op vrijdagavond 7 juni tussen 18:30-21:00. Het statiegeld is voor de GZB. Heeft men nog leuke, bruikbare spullen waar men vanaf wilt? Op vrijdagavond 7 juni kan men rommel inleveren bij de Singelkerk. Ook dit jaar ontbreken de bekende groente- en fruitkramen niet op de verkoopdag. Verder worden er allerlei producten van de bakker aangeboden, is er een stroopwafelkraam en worden er hamburgers verkocht. Er zijn ook kramen met curiosa en een boekenkraam. Voor kinderen is er een ballonenman en een sneltekenenaar. Er zijn ook leuke prijzen te winnen zoals een fiets of een andere leuke prijs. In de Singelkerk wordt onder meer het pinksterverhaal vertelt en er zal muziek zijn. Dit is een greep uit de vele activiteiten. Iedereen is van harte welkom.