Nieuwe sponsor voor Oudheidkamer

RIDDERKERK - Dinsdagmiddag 23 december 17.00 uur, een Oudheidkamer badend in het licht op een op dàt ogenblik meestal zo duistere Kerksingel. Niet voor niets is deze geopend, want een select gezelschap vindt de weg vandaag naar de Regentenkamer, alwaar de vier hoofdsponsors van Stichting Oud Ridderkerk hun driejarig contract ondertekenen. Naast de heren Walter Peteri van de firma Quooker b.v, Dionysios Sofronas van Aardoom b.v, Ruud Bokhout van Trelleborg b.v., die hun reeds bestaande binding met drie jaar verlengden, werd voor het eerst getekend door Anco Noordhuis van Las- en Constructiebedrijf Rolas b.v., die voor zijn bedrijf de komende jaren garant staat voor een financiële bijdrage. Hij vult bij de hoofdsponsors de vacante plek op, die Hotel van der Valk Ridderkerk achterliet. Zij zijn de sponsoring van lokale activiteiten op een andere wijze gaan invullen. Onder toeziend oog van het dagelijks bestuur en Jan Verhoeven, die zorgdraagt voor het winnen van grote en kleine sponsors voor de Stichting Oud Ridderkerk, werden handtekeningen gezet, waarna in een zeer ontspannen sfeer de aanwezigen zich vermaakten en mochten toosten op de hernieuwde steun van deze gerenommeerde Ridderkerkse bedrijven. Voor de Oudheidkamer staan dit jaar tentoonstellingen op het programma over 75 jaar bevrijding, 50 jaar Riederborgh, 100 jaar muziekvereniging Harpe Davids en 100 jaar sv Slikkerveer.