Mantra zingen en Ecstatic Dance bij Stichting In Mind & Body

RIDDERKERK - Ook voor de Stichting In Mind & Body in Ridderkerk is het nieuwe seizoen begonnen. Toegevoegd aan het programma zijn leuke nieuwe activiteiten.

Voor de leden wordt het komende jaar iedere derde zaterdag van de maand een extra activiteit aangeboden. Dat zijn Mantra zingen en Ecstatic Dance. Deze activiteiten zullen om de beurt plaatsvinden. De leden mogen een introducé (voor een kleine bijdrage) meenemen, zodat deze zaterdagavonden uit kunnen groeien tot een leuk uitje.

Geen oordeel

Op zaterdag 18 september wordt gestart met Ecstatic Dance. “Ecstatic Dance is een vrije-dans-vorm. Je kunt dansen en bewegen in alle vrijheid zoals jij dat graag wil. Je danst op jouw eigen unieke manier. Je zal in een veilige omgeving dansen, waarin je jezelf helemaal kan laten gaan of als je wilt het heel klein kan houden.”

“Er is respect en geen oordeel. Voel de muziek, de energie, de verbinding. Dans met je ogen dicht of open, in verbinding met de ander of alleen. Het zal een gevoel van vrijheid geven” zo wordt toegelicht.

Herhaling

Bij Mantra zingen is herhaling dé kracht. Door het zingen van mantra’s kan men zichzelf van gedachten bevrijden: “Ook zullen door de trilling van het geluid (onbewuste) blokkades ruimte krijgen. De kracht van Mantra zingen is verbazingwekkend.”

Deelname is mogelijk voor iedereen, jong en oud. De nieuwe activiteiten sluiten mooi aan bij de visie van In Mind & Body. Deze visie is verbinden: “Verbinden met jouw hart, met jouw innerlijke kracht en met die van de ander. Want dat is waar de Stichting in hart en nieren voor staat.’ De stichting is actief in de voormalige huishoudschool aan de Koninginneweg. Voor meer informatie: www.inmindandbody.nl.