Een foto van de avondvierdaagse in vroeger jaren

Gezocht! Voetsporen van de avondvierdaagse

RIDDERKERK - De werkgroep Avond4daagse Ridderkerk van Stichting Evenementen Ridderkerk kijkt dit jaar terug op 75 jaar avondvierdaagse. Naast een feestelijke jubileumeditie op 22 t/m 25 mei zal er aansluitend een tentoonstelling ‘75 jaar Avond4daagse’ in de Oudheidkamer gehouden worden.

De werkgroep is hiervoor op zoek naar foto’s, verhalen en attributen uit de vroegere edities, kortom de voetsporen van wandelen van de voetsporen van de avondvierdaagse in Ridderkerk. Medailles heeft de SER-werkgroep voldoende in bezit, maar oude startkaarten, foto’s en verhalen van wandelaars zal men graag ontvangen. Wie de organisatoren aan dit materiaal kan helpen mag mailen naar: avond4daagserkerk@gmail.com. Er wordt dan snel contact opgenomen.