Jongerensozen weer geopend vanaf deze week

RIDDERKERK - Vanaf eind augustus zijn de jongerensozen van Sport en Welzijn weer wekelijks geopend voor alle Ridderkerkse jongeren. De sozen zijn te vinden in de wijken Drievliet/'t Zand (De Fuik), Centrum (Het Hoofdkwartier), Bolnes (De Klinker), Slikkerveer (De Reij) en Rijsoord (Jeugdhome Rijsoord).

Jongeren uit Ridderkerk kunnen de soos bezoeken voor verschillende activiteiten, zoals poolen, darten, tafelvoetballen, spelen op de Playstation, computeren of gewoon lekker tv kijken. Onder begeleiding kan men ook gebruik maken van een professionele opnamestudio om eigen beats te maken of nummers op te nemen.

Bij de jongerenwerkers kan men terecht met vragen, ideeën en initiatieven. Ook wie hulp nodig heeft met bijvoorbeeld school kan bij ze aankloppen. Ook kunnen de begeleiders helpen met het organiseren van een eigen activiteit. Alles over de sozen, openingstijden en het laatste nieuws is te vinden op: www.sportenwelzijn.nl. Contact opnemen met het jongerenwerk kan via info@senw-ri.nl of 0180-491135.