Kunstproject "Dichter bij Abraham-Ibrahim" op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - Deze week is op TV Ridderkerk een reportage te zien van de presentatie van het boek over het Abraham-Ibrahim Project en de tentoonstelling "Dichter bij Abraham-Ibrahim", afgewisseld met beelden die bij de kunstenaars thuis zijn gemaakt.

In het boek worden alle activiteiten van het Abraham-Ibrahim Project belicht. Burgemeester Annie Attema namm op 16 september het eerste exemplaar in ontvangst. Ook opende de burgemeester de tentoonstelling "Dichter bij Abraham-Ibrahim" met kunstwerken die in het boek zijn gepubliceerd. De kunst is gemaakt door mensen met verschillende religies, onder wie christenen en moslims.

De opnamen van TV Ridderkerk zijn t/m zondag 16 oktober dagelijks te zien om 15.00, 18.00 en 21.00 uur. De lokale omroep is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module). Ook kan met kijken via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.