Tabitha houdt winterfair

RIDDERKERK - Stichting Tabitha organiseert op zaterdag 3 december een winterfair in de Wilhelminakerk in Slikkerveer. Er is tussen 10.00 en 15.00 uur van alles te koop in de kerk aan de Bourgondischelaan 1.

Allereerst is er de Tabitha-winkel met speelgoed en flink afgeprijsde cadeauartikelen. Daarnaast zijn er crea-cadeaukramen en sieraden. Ook kan men voor een aantrekkelijke prijs een tas vol groente en fruit komen. Verder zijn er lekkernijen van bakker Voordijk en kaas en wijn van Verslokaal Zoet en Melk (voorheen Boerenlandwinkel) in Rijsoord. Er is ook een miniworkshop handletteren, een racesimulator en een dartcompetitie voor kinderen. Rond 12.00 uur is er een miniconcert/sing-in met organist Jan-Peter Teeuw.

De opbrengst van deze winterfair gaat naar hulp in Oost-Europa. Stichting Tabitha biedt al meer dan dertig jaar hulp aan medechristenen in Oost-Europa en met name in Roemenië en Oekraïne. Er wordt hulp geboden met naschoolse opvang en bijles, warme maaltijden, kleding en bijdragen in maandelijkse lasten. Men kan ook paracetamol, vitaminepillen en diarreeremmers aan de stichting doneren. Deze medicamenten zijn in Oost-Europa erg duur en men neemt ze daarom graag in ontvangst. Voor meer informatie: www.stichting-tabitha.com.