Benefietavond voor Armin

RIDDERKERK - Op vrijdagavond 27 januari 2017 vindt er een benefietavond plaats in het clubgebouw 'de Haspel' van korfbalvereniging Ten Donck in Ridderkerk. De opbrengst van de avond komt ten goede aan de nabehandeling van Ridderkerker Armin Wessel die is getroffen door de ziekte MS. Het wordt een avond met muziek, dans en heerlijke Molukse hapjes.

Organisator van deze benefietavond is Marsha Evers. "Armin Wessel is 46 jaar en heeft progressieve MS. Hij is rolstoelgebonden en heeft in juli in Mexico een stamcelbehandeling ondergaan in de hoop de progressie te stoppen. Door crowndfunding van veel lieve mensen is dit mogelijk gemaakt. Echter voor de nabehandeling is ook nog geld nodig en daarom organiseer ik na alle mooie acties een benefietavond met een Moluks tintje" vertelt ze.

Het belooft volgens Marsha een gezellige avond te worden met optredens van de band 'the Picture' en dj Jeremy Soumokil - beter bekend als L!ko - die een steentje bijdraagt met dansbare funk- en soulmuziek. De Molukse hapjes zijn van de hand van 'tante Coosje'.  Marsha: "Ik hoop dat veel mensen deze avond met ons mee willen beleven, zodat we Armin – die onze steun nog steeds heel goed kan gebruiken - een mooi bedrag kunnen overhandigen. Iedereen is van harte welkom!"

De benefietavond voor Armin is van 20:00 tot 01:00 uur in het clubhuis  van Ten Donck op sportpark Reyerpark aan de Kastanjelaan 32.  Entree is €15 (inclusief twee consumpties en Molukse hapjes). €10 hiervan gaat rechtstreeks naar Armin. Er kan gepind worden. Meer informatie vindt u op www.helparmin.nl of op de Facebook pagina opgeven is geen optie.