Zomeravond-buurtbingo groot succes

RIDDERKERK - Donderdagavond 20 juli heeft Aafje Reijerheem samen met Teamwijkidee3vliet/t Zand voor het eerst een zomeravond-buurtbingo gehouden
Elke maand wordt de buurtbingo georganiseerd op het Ontmoetingsplein op vrijdagmiddag, maar in de vakantieperiode is er voor een avond gekozen.
De zaal zat vol. Onder het genot van een kopje koffie, drankje en hapje, hebben buurtbewoners, maar uiteraard ook de bewoners van Reijerheem die nog zelfstandig kunnen spelen, meegespeeld met de buurtbingo. De organisatie kijkt terug op een een succesvolle avond, een avond met mooie prijzen.

De volgende buurtbingo zal zijn op vrijdagmiddagmiddag 25 augustus om 14 uur. In september wordt er nog een keer een avondbingo gehouden. Op 21 september om 19 uur.
De Buurtbingo wordt gehouden op het Ontmoetingsplein Aafje Reijerheem, Torenmolen 1

Voor meer info / foto's kan men terecht op de facebookpagina Ontmoetingsplein Reijerheem Ridderkerk en de pagina Teamwijkidee Drievliet't Zand.