De finalisten van het Drechtsteden Jeugd Tenniscircuit

Finale van tenniscircuit

RIDDERKERK - Afgelopen zondag was op het sportpark van TV d'Oudelande in Ridderkerk de finaledag van het Drechtsteden Jeugd Tenniscircuit. Jeugdspelers die het afgelopen jaar aan minimaal vier open toernooien in de regio hadden deelgenomen en hierbij voldoende punten hadden behaald, werden uitgenodigd voor deze finaledag.
Van TV d'Oudelande hadden Nathalie Zwier, Haylie Young, Mandy van Mill, Dejan Popovic en Bonno Gobee zich weten te plaatsen. Ondanks het slechte weer konden alle wedstrijden gespeeld worden. Wel moest de lengte van de partijen ingekort worden. In een sterk deelnemersveld werd Dejan vierde in de categorie jongens t/m 17 jaar. Nathalie, Mandy en Bonno wisten in hun categorie derde te worden. De beste prestatie kwam op naam te staan van Haylie Young. Zij wist allebei haar wedstrijden in de categorie meisjes t/m 17 jaar te winnen wat recht geeft op de wisselbeker. Alle deelnemers ontvingen na afloop een bon, leuke gadgets en een prachtige hoody. Dit alles werd mogelijk gemaakt door de twee nieuwe sponsors van het Drechtsteden tenniscircuit, te weten Sports Tennis Team en CC promotions.