Genomineerd voor 'Policitus van het jaar'

RIDDERKERK - Op zaterdag 16 december wordt de Politicus van het Jaar 2017 van Ridderkerk bekend gemaakt. Dat gebeurt in een rechtstreekse uitzending van "Politiek Cafe" bij Radio Ridderkerk.
Vorig jaar was de eerste editie van deze prijs voor het raadslid Henk van Os van Partij 18Plus. Dit jaar zal er zeker een nieuwe winnaar zijn. De jury, bestaande uit Johan Kruithof (Combinatie), Geert van Someren (Het Zuiden) en Eric Harreman (RTV-Ridderkerk), heeft nu als genomineerden voorgedragen: Robert Kooijman (ChristenUnie), Kees van der Duijn Schouten (SGP) en Louis van der Spoel (VVD). Tussen 12.00 en 13.00 uur wordt in de radio-uitzending de winnaar bekend. Belangstellenden zijn van harte welkom in de studio aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1. Voorafgaand aan de prijsuitreiking wordt door raadsleden gediscussieerd over actuele politieke zaken.