Terug-kom-dag Tentweek Slikkerveer

RIDDERKERK - Zaterdag 13 januari is het weer '(T)opsurvival' tijdens de 'Terug-Kom-Dag' van de Tentweek in Slikkerveer. Er zijn activiteiten voor twee leeftijdsgroepen. Vier tot negen jaar en negen tot dertien jaar. Locatie: Wilhelminakerk, Bourgondischelaan 1 in Slikkerveer.

Programma 4 t/m 9 jaar:

Net als afgelopen zomer staat het thema 'Topsurvival' centraal. Ze zullen terugvragen naar de voorwerpen die men tijdens de week voorbij zag komen, zoals de verrekijker… Daarnaast is er weer een leuk werkje wat ze zullen knutselen, wordt er een Bijbelverhaal verteld en gaan ze kijken naar de avonturen van Oki en Doki.

Programma 9 t/m 13 jaar:

Net als van de zomer gaan ze op survival met Sam en Jiddo, maar er staat ook een tof programma op de planning voor in de middag. Wat dit is blijft nog een verrassing, maar het wordt zeker een leuke middag.  Ze zullen naar een verhaal luisteren over een avontuur in de Bijbel en tussen de middag eten ze met elkaar. In de Bijbel staan veel avonturen waar iets van te leren valt, daar zullen ze bij stil staan en natuurlijk gaan ze er zelf mee aan de slag om meer te weten te komen over deze avonturen en wat ze betekenen voor iedereen.