100 jaar muziek met Sursum Corda

Alle onderdelen van de Christelijke muziekvereniging Sursum Corda zijn druk aan het repeteren c.q. trainen voor hun jaarlijks terugkerende voorjaarsuitvoering. Op deze uitvoering zullen de majorettes, drumband en het orkest zich presenteren.
Dit jaar is het thema van de avond 100 jaar muziek, daar de vereniging dit jaar haar jubileum viert. Voor dit jubileum is speciaal een muziekstuk geschreven en zal op deze avond voor het eerst ten gehore worden gebracht. De optredens zullen elkaar afwisselen en zo wordt het een gevarieerd programma met verrassende elementen.

De uitvoering wordt gegeven op vrijdag 9 maart  a.s. in de Gereformeerde
Opstandingskerk te Rijsoord en is gratis toegankelijk.
De avond begint om 19.30 uur en de kerk is open vanaf 19.00 uur.
Op zaterdag 3 maart wordt de jubileumexpositie van onze vereniging geopend in de Oudheidskamer, voorafgaand zal de vereniging een rondje marsen door het centrum van Ridderkerk.