Be Different met DJ Latu

RIDDERKERK - Hang Out 0180 houdt op 24 maart het feest 'Be Different' in De Loods. Een groep jongeren vanuit Hang Out 0180 wil met dit evenement extra aandacht vragen voor iedereen die zich 'anders' voelt.

Hang Out 0180 is een plek waar je als LHBT'er jezelf kunt zijn. LHTB staat voor lesbisch, homoseksueel, biseksueel en transgender. Met als hoofdact DJ Latu wordt er met dit feest extra aandacht gevraagd voor LHBT-jongeren. DJ Latu, die zelf ook op vrouwen valt, is vooral bekend van haar track 'Billen zien' met Lina Ice. Als een van de weinige vrouwelijke DJ's treedt ze met haar eigen stijl vaak op in verschillende clubs. Daarnaast is ze met haar vlogs en andere video's ook actief op YouTube.

Informatie en tickets

Het feest duurt van 20:00 tot 01:00 uur is voor iedereen vanaf 16 jaar en ouder, ID is verplicht. Kaartjes voor het feest kunnen online worden gekocht via www.deloodsridderkerk.nl voor maar 5,- euro.