Stockfoto

Speeltuintje gaat open

RIDDERKERK - Op woensdag 20 juni wordt om 15.00 uur het nieuwe speeltuintje aan de Blaak in het centrum van Ridderkerk officieel geopend. Het Wijkideeteam Centrum organiseert op deze middag leuke activiteiten. Er komt onder meer een poffertjeskraam naar het nieuwe speeltuintje. Ook worden er 'tattoos' gezet. Natuurlijk kan er naar hartenlust gespeeld worden op de nieuwe speeltoestellen. De middag duurt tot 17.00 uur. De toegang is gratis.
Zomerfair
Op zaterdag 23 juni wordt er een grote zomerfair gehouden op het terrein van firma Schneider aan de Voorweg 20 in Ridderkerk. Er is van alles te koop zijn tussen 10.00 en 15.30 uur. Er is een rommelmarkt en verkoop van tweedehands boeken en gebruikte kleding. Daarnaast worden nieuwe speelgoed, woonaccessoires en boeketten. De opbrengst van deze dag is bestemd voor het bouwfonds van de hersteld hervormde kerk.