Zomerfair Goede Herderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 15 juni hield de Goede Herderkerk in Ridderkerk een zomerfair rondom hun kerkgebouw. Tijdens deze fair werd er van alles verkocht voor het goede doel. Er is deze dag veel geld opgehaald. De opbrengst was bestemd voor het onderhoud van de kerk en voor hospice De Reiziger in Barendrecht. Een aantal vrijwilligers van De Reiziger waren ook aanwezig bij de zomerfair om de bezoekers te informeren over het werk en de functie van De Reiziger.
Vrijwilliger van de hospice én betrokkene bij de kerk, Dick van der Wilt, overhandigde tijdens de vrijwilligersavond een cheque met tweeduizend euro voor het goede werk. De Reiziger is een hospice dat is gerealiseerd in een voormalige boerderij aan de Voordijk in Barendrecht. Dit hospice heeft inmiddels een regionale functie gekregen en er zijn vrijwilligers uit Barendrecht, Ridderkerk, Albrandswaard en Rotterdam.