Frans Bauer op Koningsplein

RIDDERKERK - Vorige week woensdag heeft Stichting Evenementen Ridderkerk de line-up bekend mogen maken van de zomertour van RadioNL. Tijdens de tweede editie van deze zomertour van RadioNL in Ridderkerk zal Frans Bauer zonder meer de grote topattractie zijn op het Koningsplein.

Naast Frans Bauer zullen op 14 september nog 21 andere artiesten naar Ridderkerk komen. Vele artiesten hebben in het verleden al eerder mogen optreden tijdens andere gelegenheden op het Koningsplein zoals het feestduo Helemaal Hollands, De Wannebiezz en De Gebroeders Ko. Ook het Trio Ancora, regioartiest Perry Zuidam, Duo Zus uit Schijndel en Marco de Hollander mogen op het podium op het Koningsplein verwacht worden.
Bij deze artiestenparade zullen acts in een vlot tempo passeren, waarbij Teake Wouda de presentatie zal verzorgen. Van de live optredens worden ook tv opnames gemaakt, die via de livestream van RadioNL te zien zullen zijn. Ook is er vanaf 18.00 uur live verslag op RadioNL van wat er zich op het Koningsplein afspeelt.
De avond voor de liefhebbers van het Nederlandse lied begint om 18.00 uur. De toegang is gratis.