Chr. kinderkoor Samuël

Adventszang voor Open Doors

RIDDERKERK - Op zaterdag 7 december organiseert Chr. Kinderkoor Samuël een Advents Koor- en Samenzangavond in de Singelkerk te Ridderkerk. Deze avond is geheel ten bate van Stichting Open Doors. Deze stichting biedt liefdevolle ondersteuning en hulpverlening aan de vervolgde en bedreigde christenen wereldwijd.

Naast het door Arie v.d. Vlist gedirigeerde Ridderkerkse koor wordt op deze avond gezongen door het Chr. Jong Mannenkoor Jubilate o.l.v. Lennert Knops. Dit koor bestaat uit 20 jonge mannen. Zij onderscheiden zich hierdoor van andere koren en zingen uit het hart in alle eenvoud en zuiverheid. Zij zullen ook samen met de heldere kinderstemmen van Samuël te horen zijn. Instrumentaal wordt de koor- en samenzang begeleid door pianist Lennert Knops, organist Adriaan Arkeraats, violiste Corrie Wielink, harpiste Maria Knops en trompetist Lourens Nobel.De meditatie wordt verzorgd door ds. A. Simons. Ook zal er een spreker van Open Doors aanwezig zijn.
De Advents Zangavond begint om 19:30 uur. De kerk aan de Kerksingel 1 is open vanaf 19.00 uur. De entree is gratis. De collecteopbrengst komt geheel ten goede aan het werk van Open Doors.