Fietskar met paasboodschap in Ridderkerkse centrum

RIDDERKERK - De fietskar “Hart voor Ridderkerk” stond afgelopen zaterdag weer in het winkelcentrum van Ridderkerk.  Met Pasen was er (namens verschillende samenwerkende Ridderkerkse kerken) een ludieke actie bedacht door mooie traktaten met twee bloembolletjes en ook een uitnodiging voor de online kerkdiensten in Ridderkerk aan voorbijgangers mee te geven.

Voor wie dat wilde was er tijd voor een goed gesprek en een luisterend oor. Aan de kinderen was er ook gedacht door hen een leuke luchtballon en een kleurplaat me te geven.