Rondjes rond het Cruyff Court in Slikkerveer

Sponsorloop van Regenboog voor Bolivia

RIDDERKERK - Afgelopen week hebben de leerlingen van CBS De Regenboog in Ridderkerk meegedaan aan een sponsorloop voor Bolivia. Juf Dorien van de school in Slikkerveer gaat in de zomer van 2022 mee met een reis van de organisatie World Servants naar Bolivia.

Ze gaat daar met een groep vanuit de Drechtsteden helpen met het bouwen van een school. De Word Servants zetten zich daarbij ook in op de financiering van de bouwmaterialen.
Alle leerlingen van groep 1 t/m groep 8 hebben zich op een sportieve wijze ingezet voor het goede doel. Ze hebben in hun eigen netwerk sponsorgeld opgehaald. Afgelopen week hebben, ze vroeg in de ochtend als het nog koel was, rondjes op het Cruyff Court gelopen om zoveel mogelijk geld op te halen. Dit heeft een fantastisch mooi resultaat opgeleverd. Alle leerlingen hebben in totaal een bedrag weten te verzamelen van bijna 10.000 euro!
Als u nog een bijdrage wil geven aan dit project of meer informatie wilt lezen dan kan u terecht op de website https://www.worldservants.nl/drechtsteden_2021