Frits Sissing bij een eerder bezoek aan Ridderkerk, de presentatie van het Groot Dictee Ridderkerk.

Frits Sissing aanwezig bij Donckse Fair

RIDDERKERK - Frits Sissing (bekend van “Tussen Kunst en Kitsch”) zal met zijn experts aanwezig zijn op de Donckse Fair, die gehouden wordt op zaterdag 28 augustus. Er worden deze dag geen tv-opnames gemaakt van de beoordelingen van antiek en curiosa, maar verder wordt het precies zo ingericht met de experts en tafelgesprekken met Frits Sissing.

Wie iets bijzonders of waardevols bezit mag dit meenemen naar de Donckse Fair. Aanmelden hiervoor is wel nodig, want er zal een voorselectie plaatsvinden. Meer hierover is volgende week in De Combinatie te lezen en op de website van de Donckse Fair: www.huystendonck.nl/doncksefair.