Komende zaterdag gaat de kluis van de Ridderhoek open

Opening van Ridderhoek met open feest

RIDDERKERK - Op zaterdag 6 november wordt de opening van de “Ridderhoek” gevierd met een open dag. Het voormalig ING-kantoor aan de Verlengde Kerkweg is volledig verbouwd en biedt nu onderdak aan o.a. Delta Makelaars, Hypotheekshop en AKV Verzekeringen. Deze drie bedrijven stellen zich zaterdag graag voor. Alle belangstellenden zijn tussen 12.00 en 16.00 uur welkom voor een kennismaking en het bekijken van het pand.

Voor kinderen zal dit open huis een feestje zijn. Op de parkeerplaats naast het gebouw komt een groot springkussen en kan er gesmuld worden van suikerspinnen en popcorn. Voor volwassenen is er koffie met iets lekkers. Binnen is er voor kinderen een speurtocht. Hiermee kunnen ze op zoek naar het goud in de bankkluis, die nog altijd in het gebouw te vinden is. De opdrachten van de speurtocht stellen de kinderen in staat om de kluis te kraken. Ze kunnen dan met een ‘gouden’ beloning naar huis.