Werk van Hans Vanhorck

“Red-Yellow-Blue” bij Galerie ImSpa

RIDDERKERK - Galerie ImSpa viert het zesjarig bestaan met de expositie “Red-Yellow-Blue”. De Ridderkerkse galerie heeft hiervoor de topkunstenaars Thea Figee en Hans Vanhorck uitgenodigd.

Thea Figee maakt bijzondere handgeblazen glaskunst. Bij de expositie zijn werken te bewonderen die nog maar net uit de oven zijn. Hans Vanhorck exposeert met abstracte, zeer kleurrijke schilderijen, die vulkanisch gedreven lijken.

Preview

De expositie is van 21 november t/m 8 januari. Op zaterdag 20 november is er een preview. De galerie aan de Scheepmakerstraat 23 is geopend op donderdag t/m zondag van 13.00 tot 17.00 uur. De coronaregels worden in acht genomen. Voor entree is een QR-code nodig.

Voor afspraken buiten de openingsuren kan men bellen naar 06 5326 8995 of 06 5351 1235.