De Fanfare 'Bereden Wapens'

‘Bereden Wapens’ in Rijsoord

RIDDERKERK - Op vrijdagavond 17 juni speelt de Fanfare ‘Bereden Wapens’ (FBW) in de Opstandingskerk in Rijsoord. De Fanfare ‘Bereden Wapens’ is een van de twee regimentsfanfares van de Koninklijke Landmacht. Deze beroepsmuzikanten staan onder leiding van dirigent Jos Zegers.

Het orkest zal op 17 juni worden aangevuld door Donij van Door,n die de zang voor haar rekening zal nemen. Dit concert is onderdeel van het Lustrumprogramma van Oranjevereniging “Nederland en Oranje” die in 2020 85 jaar bestond. Na twee maal uitstellen is de Oranjevereniging ontzettend blij dat dit programma door kan gaan. De aanvang van het concert is 20.00 uur. De deuren aan de Rijksstraatweg 95-97 gaan om 19.30 uur open. Voor meer informatie en kaarten: www.oranjevereniging-rijsoord.nl of WhatsApp naar 06 8385 3628.