Hanna Holwerda tekende voor de Kinderboekenweek

Kinderboekenweek bij De Kandelaar

RIDDERKERK - Met de Kinderboekenweek staat van 5 t/m 15 oktober in heel Nederland het kinderboek in de schijnwerpers. Bij boekhandel de Kandelaar in Ridderkerk is in die week volop aandacht voor het christelijke kinderboek.

Het thema van de Kinderboekenweek is dit jaar GI-GA-GROEN. Het is actueel en stelt de natuur centraal, die overal om ons heen is.
Tijdens de Kinderboekenweek zijn er drie speciale actieboeken verkrijgbaar bij Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar:
- Het prentenboek Dat wil ik zien! van Hanna Holwerda voor de leeftijd 4-6 jaar
- De groene reis van Pien en Gijs van Lianne Biemond-Kasbergen voor de leeftijd 7-9 jaar
- Pudding in tomatensaus van Evelien van Dort voor de leeftijd 10-12 jaar.

Op het lijf geschreven
Hanna Holwerda is er trots op dat ze een prentenboek mocht schrijven voor de Kinderboekenweek in de christelijke boekhandels. “Het thema is op mijn lijf geschreven! Met dit prentenboek ga je met de hoofdpersonen mee op avontuur in je eigen tuin. Want: daar valt van alles te ontdekken!”
Holwerda is bekend van de Bijbel en Science serie, met Struinen door de schepping, Knetteren en knallen en Ontdek het oneindige heelal.
Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk, tel. 0180-424698. De openingstijden zijn: maandag 13.00 - 17.30, dinsdag, woensdag en donderdag 9.30 - 17.30 vrijdag 9.30 - 17.30 vrijdagavond 18.30 - 21.00 zaterdag 9.30 - 17.00 uur. Webshop: www.de-kandelaar.nl