Schuldhulpmaatje Pieta

Kom jij mij helpen?

RIDDERKERK -  “Ik ben Pieta. Als SchuldHulpMaatje help ik graag Ridderkerkers die schulden hebben of schulden dreigen te krijgen. Samen kijken we naar de mogelijkheden van mijn hulpvragers. Ook luister ik naar hun verhalen en ervaringen, waarin (veel) schaamte en ongemak doorklinkt. Steunen zonder oordelen. Helpen op weg naar (meer en beter) perspectief.”

Ik ben op zoek naar collega maatjes, die mij als SchuldHulpMaatje willen helpen. Heb jij het hart op de juiste plaats? En wil jij mij gaan helpen? Ik kijk er naar uit. Het is mooi vrijwilligerswerk. Je staat er niet alleen voor! Uiteraard ondersteun ik je graag en zijn er diverse, praktische, trainingen door SchuldHulpMaatje Ridderkerk.
“Ik wil graag met je in gesprek om jouw mogelijkheden in mijn/ons mooie werk toe te lichten. Jij kan dat ook. Daar ben ik van overtuigd: want samen lukt ‘t…! Neem dan contact met mij op via shmridderkerk.nl.. Druk op de rode knop: “ik wil graag SchuldHulpMaatje worden”.